مطلب ازاد

ساخت وبلاگ

آموزش تخصصی سگ 

 

سگ ها نقش مهمی در زندگی انسان ها دارند. اگر به خوبی تعلیم داده شوند، می توانند همراه دلسوزی برای انسان ها باشند. سگ ها نیز عواطف، احساسات و قدرت درک دارند. فقط کافی است که آموزش های لازم را ببینند تا شاهد این باشید که چقدر حضور آن ها می تواند در زندگی انسان تاثیر گذار باشد.

سگ ها در موارد بسیاری یاری رسان انسان ها هستند. سگ هایی هستند که برای افراد نابینا تعلیم داده می شوند. وقتی یک فرد نابینا سگی را با خود به همراه دارد، آن سگ می تواند راهنمای او باشد. در مواقعی که لازم باشد تا فرد نابینا توقف کند یا بتواند از موانعی که بر سر راهش است، عبور کند، سگ او می تواند به او نشانه هایی را منتقل کند تا فرد نابینا را آگاه کند و از روبه رو شدن با خطرهایی که ممکن است او را تهدید کند، محافظت می کند. به این سگ ها، سگ های کمکی و یا سگ راهنما گفته می شود.

از ویژگی های اصلی که این سگ ها دارند این است که سگ‌های راهنما از برخی از دستورات صاحبان خود اطاعت نمی کنند. مثلا اگر فرد نابینایی در پشت چراغ قرمز قرار بگیرد و صاحب او به آن دستور دهد که حرکت کند، در صورت تردد خودرو، این سگ ها حرکت نمی کنند. زیرا این سگ ها اگر خطری احساس کنند، دستور صاحب خود را اجرا نمی کنند، که این ویژگی می تواند منجر به افزایش امنیت فرد نابینا شود.

همچنین سگ هایی را می توان آموزش داد برای مواقعی که قرار است انسان ها را از زیر آوار بیرون بکشند. گاهی تشخیص اینکه آیا کسی زیر آوار مانده است و یا مکانی که فرد در آن گیر افتاده است، توسط انسان ها دشوار است، بنابراین سگ ها می توانند با قدرت بویایی خود، افرادی را که در جایی گیر افتاده اند، ردیابی کنند.

در جایی دیگر سگ ها می توانند به عنوان پلیس برای انجام یک سری وظایفی را که آن ها قادر به انجام هستند، حضور داشته باشند که به آن ها سگ پلیس گفته می شود. سگ پلیس به طور ویژه به منظور کمک به پلیس و دیگر ارگان های نظامی آموزش داده می شوند. این سگ ها دارای نژادهای گوناگونی هستند که با توجه به نوع نیاز و موقعیت آن ها آموزش داده می شوند و وظایف مخصوص و مشخصی دارند. در مواردی کار این سگ ها این است که دنبال مظنون می کنند و این گونه افراد را تحویل پلیس می دهند. همچنین این سگ ها قادر هستند تا مکان فرد مظنون، انسان های عادی که در جایی گیر افتاده اند، مواد مخدر و غیره را ردیابی کنند.

در بسیار از مراجع قضایی، اگر به سگ پلیس از روی عمد آسیبی وارد شود یا کشته شود، به عنوان جرم تلقی می شود و فردی که این کار را انجام داده است باید محاکمه گردد. محافظت از این گونه سگ ها به قدری مهم است که باید سگ های پلیس از جلیقه های ضد گلوله استفاده کنند.

همان طور که اشاره شد سگ ها با تعلیم دیدن می توانند در بسیار از مواقع راهنما و همراه انسان ها باشند. در اصفهان نیز مکان هایی وجود دارند که به همراه مربی های آموزش دیده، سگ هایی را با نژاد های مختلف برای کارهای به خصوصی آموزش می دهند. به منظور آموزش سگ در اصفهان، خوشبخانه مربی هایی هستند که کار خود را به خوبی انجام می دهند و می توانند سگ شما را بنابر نیازتان تعیلم دهند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:16

آموزش سگ های مخصوص برای گارد

 

 

سگ بادیگارد به سگی گفته می شود که مسئول محافظت از یک شخص را بر عهده دارد. بنابراین این نوع سگ ها به نحوی تعلیم دیده اند که با آنچه که سگ های دیگر مانند سگ نگهبان و یا سگ کمکی انجام می دهند، متفاوت هستند.

اما هر سگی توانایی تبدیل شدن به یک سگ بادیگارد را ندارد. نژادهایی که معمولا به عنوان سگ بادیگارد انتخاب می شوند، نژادهای به خصوصی هستند. بنابراین نباید اصرار داشته باشید تا سگ شما با وجود اینکه از نژاد سگ های بادیگارد نیست، به این منظور تعلیم ببیند، که این هم شما را ناامید خواهد کرد و هم موجب اذیت آن سگ می شود. زیرا هر سگ توانایی منحصر به فردی دارند.

به منظور تعلیم سگ های بادیگارد، آن ها باید به اندازه کافی بالغ شده باشند. بنابراین تلاش برای گرفتن توله سگ و یا سگ نابالغ به منظور آموزش محافظت، می تواند تاثیرات مخربی بر روی رشد آن ها بگذارد. بنابراین قبل از آموزش، لازم است که آن ها مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرند تا مشخص شود که آن ها توانایی تبدیل شدن به یک سگ بادیگارد را دارند.

شروع آموزش های لازم برای سگ ها برای هر مسئولیتی نیاز به این است که از سنین اولیه 8 تا 12 هفته آغاز شود ، مثلا یک سگی که در آینده می خواهد سگ بادیگارد شود، بهتر است در معرض تعداد افراد، حیوانات، اشیا و مکان های جدید باشد. این روند اجتماعی شدن باید در طول زندگی سگ ادامه یابد تا سگ بادیگارد همیشه با تغییر افراد و شرایط کنار بیاید. همچنین این موضوع به تقویت اعتماد به نفس آنها کمک می کند. برخی از نژادهای خاص سگ های بادیگارد مانند ژرمن شپرد و لابرادور ریتریور به طور طبیعی نسبت به افراد، اشیا، و محیط اطراف احتیاط می کنند. با این حال، آنها آموزش دیده اند تا دقیقاً رمزگشایی و ارزیابی کنند که تهدید چیست.

هنگامی که یک سگ که با هدف بادیگارد شدن آموزش می بیند، اجتماعی شد، آنها به راحتی تربیت می شوند. بنابراین لازم است تا اصول آموزش اطاعت را در سنین پایین آغاز کرد. اکثر سگها را می توان به طور مثبت و دقیق به شیوه ای مثبت آموزش داد. این آموزش اطاعت اغلب به صورت آموزش مبتنی بر انگیزه است. آموزش مبتنی بر انگیزه به معنای ایجاد محیطی است که سگ تمایل به انجام تمرین دارد. سگ بادیگارد کارآموز به طور فعال سعی در درک آنچه مربی در تلاش است تا به او بیاموزد، دارد. این بسیار مهم است که سگ مهارت اطاعت را داشته باشد و آنها را در همه محیط ها انجام دهد، زیرا این موارد سناریوهای واقعی را که ممکن است روزی انجام شوند، تکرار می کند.

وضع قوانین برای سگهای بادیگارد آینده ضروری است. قوانین یک حس نظم و قابل اعتماد بودن را برای سگ ها ایجاد می کنند. سگ های بادیگارد باید از مربی خود، رهبری و اطاعت داشته باشند و سپس پس از اجرای قوانین اساسی، سگ بادیگارد کارآموز رشد می کند و تشخیص می دهد که انتظارات از رفتار آنها وجود دارد. پس از اجرای قوانین و روش های ارتباطی، مربیان سناریوهایی را ایجاد می کنند که اعتماد به نفس سگ و توانایی آنها در انجام نقش های مورد نیاز را توسعه می دهد.

بنابراین قبل از شروع آموزش سگ بادیگارد در اصفهان، هر سگ ابتدا باید آموزش های اساسی را بگذراند. هنگامی که به اعتماد و صلاحیت مربوط به آموزش حفاظت فکر می کنید، واضح است که سگها باید از ابتدا بسیار مطیع باشند  و این یکی از مهمترین قسمتهای آموزش حفاظت است. اگر فکر می کنید سگ شما توانایی تبدیل شدن به یک سگ محافظت از خانواده را دارد می توانید او را برای تبدیل شدن به سگ بادیگارد به مراکز تخصصی زیر نظر اشخاص معتمد معرفی کنید تا اموزش های لازم را ببینند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 167 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:13

 سگ  مخصوص گارد 

 

سگ گارد سگی است که بر اساس نژادشان، تهاجمی هستند، زیرا ماهیت طبیعی آن ها دفاع و محافظت است. این سگ ها هیچ دستوری را از افراد غریبه نمی پذیرند و فقط از صاحبان و یا مربی خود پیروی می کنند.

سگ ها بر اساس نژادی که دارند، در دسته های مختلف قرار می گیرند و می توانند در بسیاری از مواقع همدم و همراه شما باشند، البته به شرط رعایت اصول اخلاقی در برخورد و نگهداری از آن ها. چرا که سگ ها نیز عواطف و احساسات دارند و مهربانی و خشونت را به خوبی درک می کنند، بنابراین کوچکترین رفتار آزار دهنده ای می تواند بر روحیه آن ها اثر بگذارد و آن ها را گوشه گیر و منزوی کند.

به منظور آموزش های متفاوت به سگ ها، باید بدانید که روش های آموزشی برای همه سگ ها مناسب نیست. برای مثال سگی که برای محافظت شخصی انتخاب می شود، باید به خوبی معاشرت کند، اعتماد به نفس داشته باشد، اما پرخاشگر نباشد. بنابراین هر سگ مطابق با نژادی که دارد باید اموزش های لازم را ببیند.

یک تصور غلط وجود دارد و آن این است که آموزش یک سگ گارد بسیار دشوار است. این خیلی دور از واقعیت است. این بستگی به روش تربیتی شما دارد. مثلا قبل و بعد از هر جلسه تمرینی، اگر مربی با سگ بازی کند یا برخی غذاهای مورد علاقه اش را به او ارائه دهد. در نتیجه، این یک تجربه مثبت ایجاد می کند و سگها را به یادگیری سریع تر تشویق می کند. در واقع با شاد نگه داشتن سگ و ایجاد جوی آرام، روند یادگیری به آسانی پیش خواهد رفت.

سگها بویایی شدیدی دارند و در هنگام آموزش می توانند مواد مخدر، مواد منفجره ، خون و ... را تشخیص دهند. اما، چگونه سگها آموزش می بینند تا به طور خاص این رایحه ها را تشخیص دهند؟ افراد متخصص اغلب با استفاده از حوله با سگ بازی می کنند، که خیلی تمیز شسته شده است تا بوی چیزی را ندهد. سپس، به عنوان مثال یک کیسه دارو در داخل حوله جاسازی می کنند. پس از مدتی ، سگ شروع به ارتباط بوی دارو با بوی اسباب بازی مورد علاقه خود می کند. سپس، مربی حوله را از سگ مخفی می کند  و داروهای پنهان شده را در مکان های مختلف مخفی می کند تا سگ را برای یافتن آن به چالش بکشد. وقتی سگ مواد مخدر را استشمام می کند، حفاری و خراش می کند تا سعی کند به اسباب بازی خود برسد. سگ پس از مدت کوتاهی خواهد فهمید که اگر بوی مواد مخدر را تشخیص دهد پس از اینکه موفق به یافتن آنها شد، یک بازی به او جایزه می دهند. با ادامه و پیشرفت آموزش، انواع داروها در حوله قرار می گیرند و پنهان می شوند، تا اینکه سرانجام سگ قادر به کشف انواع مواد غیرقانونی است.

 

بنابران سگ های گارد می توانند در زمینه ها و شرایط مختلف به مسائل امنیتی نیز کمک کنند. سگهای گارد نه تنها محافظ های  بصری هستند ، بلکه به دلیل آموزش های لازم، می توانند مواد مخدر را نیز شناسایی کنند، از صاحبان خود محافظت کنند و همچنین می توانند جستجوی کامل محیطی را انجام دهند.

 

در اصفهان نیز مکان های تخصصی به منظور آموزش سگ های گارد وجود دارند که زیر نظر افراد متخصص انجام می شود. اما پیش از مراجعه به این مراکز به منظور تعلیم سگ خود به عنوان سگ گارد، لازم است تا به خوبی از توانایی های سگ خود اطلاعات کافی را داشته باشید تا آموزش های لازم متناسب با نژاد او انجام شود. بنابراین آموزش سگ گارد در اصفهان نیز امکان پذیر است به شرطی که از توانایی های او آگاه باشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:12

مربیگری تخصصی انواع سگ

 

یک مربی سگ می تواند آموزش های لازم را به سگ بدهد یا او را برای فعالیت های تخصصی مانند جستجو و نجات، شکار، اجرای قانون، کار با دام، درمان، سرگرمی، محافظت و شناسایی آماده کند.

تربیت سگ شغلی است که دانش رفتار حیوانات را با مهارت های عملی آموزش ترکیب می کند. صبر، سازگاری و مهارت های ارتباطی  چه کلامی و چه غیرکلامی  به یک مربی کمک می کند تا به طور موثر به سگ ها و صاحبان آن ها آموزش دهد. مربیان ممکن است در اطاعت، اصلاح رفتار، مدیریت پرخاشگری، درمان یا آموزش سگ خدماتی، چابکی، نشان دادن دست زدن به سگ، آموزش توله سگ، آموزش نیرنگ و سایر زمینه های دیگر تخصص داشته باشند.

مربیان سگ برای آموزش رفتارهای جدید از تکنیک های مختلفی استفاده می کنند. آنها همچنین پیشرفت سگ را بررسی کرده و به صاحبان آنها در مورد چگونگی تقویت این روشهای آموزش در خانه توصیه می کنند. همچنین ممکن است لازم باشد تمرینات دیگری را که باید دور از جلسات آموزش سگ انجام شود، در اختیار مالک قرار دهند. مربیان سگ باید به نیازهای مالک حساس باشند و بتوانند آنها را از نقش مهمی که در آموزش مداوم سگ خود دارند آگاه کنند.

همه افراد توانایی بودن به عنوان یک مربی سگ را ندارند. ویژگی های خاصی وجود دارد که شما برای داشتن یک حرفه موفق در این زمینه باید داشته باشید:

صبر

سگها ذهن خودشان را دارند و ویژگی های رفتاری مختلفی دارند، بنابراین بسیار مهم است که صبور باشید و ناامید نشوید. سگها اغلب نگرش شما را انتخاب می کنند، حتی اگر به وضوح دیده نشود.

اعتماد به نفس

هرچه اعتماد به نفس شما بیشتر باشد، سگ های بیشتری به شما پاسخ می دهند. مشتریان متوجه می شوند و احتمالاً شما را به دیگران ارجاع می دهند. بنابراین بهتر است از آن چه که انجام می دهید، اطمینان داشته باشید و به مشتریان جدید و احتمالی اطلاع دهید که کار خود را به نحو احسن انجام می دهید.

توانایی مقابله با شرایط سخت

 ممکن است این موضوع عجیب به نظر برسد، اما اگر تا به حال با سگ ها کار کرده اید، می دانید که این یک کار بی نظم است. یعنی بعضی اوقات لازم است تا در گل و لای بچرخید، با پنجه های مرطوب و کثیف سگ ها کنار بیایید، آب بریزید و لباس هایتان را کثیف کنید.

 

مهارت های ارتباطی

 این یک امر خاص است. اگر نتوانید با حیوانات و صاحبان آنها ارتباط برقرار کنید، در این حرفه خوب عمل نخواهید کرد. زیرا سگ ها از نحوه ارتباط شما، اطاعت می پذیرند. اگر توانایی لازم برای ارتباط گرفتن با آن ها را نداشته باشید، آموزش های شما به خوبی پیش نخواهد رفت.

شور و اشتیاق

اگر از آن دسته افرادی هستید که آنچنان علاقه ای به سگ ها ندارید، باید بدانید که این کار برای شما مناسب نیست. نبود شور و اشتیاق در این حرفه، شما را خیلی زود خسته و ناامید می کند. زیرا سگ ها نیازمند به کار گیری اصول و تکنیک های خاصی برای برقراری ارتباط هستند، بنابراین نبود اشتیاق در مربیان، روند یادگیری را با مشکل روبه رو خواهد کرد.

 

همان طور که اشاره شد، یک مربی سگ نیازمند این است تا تجربه عملی مرتبط با هر آنچه ممکن است برای آموزش لازم باشد، را فرا گیرد. در واقع آموزش یک مهارت است، بنابراین یک مربی سگ لازم است تا ابتدا تمامی اصول شناختی و ارتباطی را برای برقراری ارتباط با سگ ها تعلیم ببیند.

در اصفهان مربی های سگ بسیاری فعالیت می کنند.  اگر نیازمند این هستید تا بتوانید به سگ خود آموزش های لازم را بدهید، می توانید از یک مربی سگ در اصفهان کمک بگیرید تا اصولی را که شما برای برقراری ارتباط موثر با سگ خود نیاز دارید را به شما آموزش دهد.

 

 

 

 

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 166 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:58

 

بهترین مربی سگ در اصفهان

 

امروزه ، تعداد بیشتری از افراد حیوانات خانگی دارند و سگ ها معمول ترین حیوان خانگی هستند. عده ای تمایل دارند سگ ها را به عنوان حیوان خانگی نگه دارند و عده ای دیگر به منظور کارهای دیگر نگهداری می کنند. اما در هر دو حالت لازم است تا سگ شما رفتارهایی را بیاموزد تا به راحتی قابل کنترل باشد و موجب آزار و اذیت اطرافیان نشود.

اشخاصی هستند که در زمینه آموزش سگ ها فعالیت می کنند. این گونه افراد به نحوی آموزش دیده اند که طبق قواعد و اصول مشخصی با سگ ها ارتباط برقرار می کنند. این گونه افراد می توانند به منظور اصلاح رفتاری در سگ ها نقش اساسی داشته باشند. اگر سگ شما رفتارهای پرخاشگرانه دارد، از طریق آموزش هایی، این گونه رفتارها قابل کنترل می شوند.

بنابراین یک مربی حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا چنین مشکلاتی را برطرف کنید و توانایی های خود و سگتان را تقویت کنید. اما از کجا می دانید که مربی مناسب سگ را پیدا کرده اید؟

امروزه تربیت سگ به یک صنعت غیرقانونی تبدیل شده است زیرا هرکسی فارغ از سوابق، تحصیلات و تجربه می تواند کارت ویزیت چاپ کند و به عنوان مربی سگ فعالیت  کند. بنابراین لازم است قبل از اعتماد، مربیان مورد نظر خود را ارزیابی کنید. به سادگی نزدیکترین آموزشگاه را انتخاب نکنید. تحقیقات خود را انجام دهید تا مشخص شود آیا مربی که انتخاب کرده اید، برای شما و سگ شما مناسب است یا خیر.

ابتدا از مربی در مورد روش ها و فلسفه آموزش وی در آموزش دادن سوال کنید و مطمئن شوید که با روش او راحت هستید. به دنبال مربی باشید که از آموزش تقویت مثبت استفاده کند- به سگ برای رفتار مناسب پاداش می دهد و به جای رفتارهای نامناسب، رفتارهای جایگزین را آموزش می دهد. این تکنیک ها مبتنی بر دانش یادگیری حیوانات است و در واقع پاداش تقویت پیوند صاحب سگ و پرورش عشق به یادگیری در سگ ها را دارد.

همچنین تعیین نیازهای شما از یک مربی بسیار مهم است. مثلا آیا سگ شما با مشکلی مانند پریدن روی مهمان روبرو است یا اینکه توله سگ جدید شما نیاز به یادگیری نشستن و ماندن را دارد؟ دریابید که آیا یک مربی کلاس یا آموزش خصوصی نیز ارائه می دهد تا نیازهای شما را برآورده کند. همه مربیان خدمات یکسانی ارائه نمی دهند. که البته یک کلاس با سایر سگها مزایای اضافی همچون آموزش اجتماعی شدن را برای سگ شما فراهم می کند. اما گاهی اوقات، سگ شما در تنهایی، خصوصاً اگر سگهای دیگر بیش از حد تحریکش کنند یا او را مضطرب کنند. بهتر یاد می گیرد.

آموزش خصوصی را می توان در مدرسه آموزش، در خانه شما یا خارج  یا هر جای دیگر انجام داد. برای برخی از مسائل، این می تواند ایده آل باشد. اما باید این را در نظر داشته باشید که بعضی از سگها به سادگی برای کلاس آماده نیستند، یا شاید مشکل سگ شما فقط در درب منزل شما اتفاق بیفتد. با این حال، همه مربیان خدمات خارج از امکانات خود را ارائه نمی دهند و شما باید انتظار داشته باشید که هزینه بیشتری را برای مراجعه شخصی به آن ها پرداخت کنید.

در اصفهان نیز افرادی متخصص در زمینه آموزش سگ ها وجود دارند. اما همان طور که اشاره شد، قبل از انتخاب آن ها باید به خوبی در خصوص هر یک و روش هایی که به منظور تعلیم دادن مورد استفاده قرار می دهند، تحقیق و بررسی کنید تا سگ شما تحت رفتارهای نادرست و خشونت آمیز قرار نگیرد. یکی از مربیانی که در این زمینه فعالیت می کند، مرتضی عباسی مربی سگ در اصفهان است.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 157 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 ساعت: 20:57

انواع دیاگ ترمز

 

دیاگ ترمز وابکو WABCO  >>> توانایی عیب یابی و برنامه ریزی سیستم های وابکو که روی کامیون ها، اتوبوس ها، مینی بوس ها و تریلرها بسته شده است را دارد. دیاگ شرکت وبکو  WABCO عیب یاب اصلی کامیون ها و تریلر ها و اتوبوس ها

شامل ECU های : ABS – EBSبا ارائه آموزش و نصب نرم افزار و ارائه PIN CODE برای فعال سازی آن. مواردی که در سخت افزار دیاگ وابکو مورد استفاده قرار می گیرد شامل : اینترفیس دیاگ وابکو    WABCO WDI، کابل   USB، کابل های استاندارد تریلر، کابل   CAN باس، کابل های مختلف کامیون – اتوبوس

 از موارد کاربر آن عیب یابی سیستم ترمز مرسدس بنز Benz ، اسکانیا Scania ، مان man ، ایویکو Iveco ، رنو Renault ، ولوو Volvo ، داف  daf ، فیات fiat ، هیوندا Hyundai ، neoplan و …..

به دلیل تنوع وجود ecu ها نرم افزارها و کابل های ارتباطی مختلفی برای این نوع دستگاه وجود دارد بنابر نیاز مشتریان قیمت دستگاه دیاگ ترمز (عیب یاب ترمز) و نرم افزارها متفاوت می باشد .

برخی افراد این دستگاه دیاگ ترمز (عیب یاب ترمز) ها را بدون هیچ اطلاعی از نوع عملکرد و آموزش خریداری می کنند که توصیه ما این است به دلیل اینکه شما خریدار عزیز با یک قسمت اصلی خودرو یعنی ترمز روبرو هستید به هیچ عنوان از این نوع دستگاه ها بدون هیچ پشتیبانی فنی و آموزشی استفاده نکنید که بعدا دچار مشکل فراوانی دراین زمینه خواهید شد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:47

وکیل حیطه مواد مخدر 

چالش برانگیز ترین و مهم ترین جرم در هر جامعه ای چه پیشرفته چه صنعتی و مواد مخدر است جرایم مواد مخدر از جمله حمل مواد مخدر و استعمال مواد مخدر و نگهداری آن ممکن است همگی توسط یک نفر یا تک نفره از سوی چند نفر اما به صورت سازمان یافته ممکن است ایجاد شود.  این جرایم می توانند متفاوت و بسیار زیاد باشند.در این حوزه ممکن است به این علت که فرد معتاد تحت تاثیر داروها و مواد مخدر قرار می گیرد و در واقع کنترلی بر روی توهمات و رفتار و تفکرات خویش ندارد، جرایم دیگری همچون قتل سرقت تجاوز آدم ربایی و اتفاق بیافتد که اخیرا به دلیل زیاد شدن مصرف مواد مخدر صنعتی که ایجاد توهمات در آن ها بسیار زیاد تر است بیشتر از قبل شده است.  از طرف دیگر از نظر حقوقی بحث طلاق و مهریه و نفقه نیز  به علت وجود مشکلات زیاد و ناتوانی همسران این افراد برای ادامه زندگی مسئله ی دیگری است که  ممکن است مطرح شود. به طور مثال ممکن است فرد معتاد  به اصرافیانش صدمه ای وارد کند مثل قتل و تجاوز و یا برای تهیه ی مواد مخدرش مرتکب سرقت شود  و یا حتی افراد را بارها به این جرائم تحدید کرده باشد. و حتی موارد دیگر که  متاسفانه کم نیستند. در این گونه موارد بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره بهتر و اصولی برای یک اغدام درست و به موقع  اگر در اصفهان زندگی می کنید ،در این خصوص با وکیل مواد مخدر در اصفهان در تماس  داشته باشید. و قبل از هر اقدامی از تمامی جوانب قانونی آن به درستی وکامل آگاهی کسب کنید. معمولا روند این پرسه ها در دادگاه بسیار طولانی و خسته کننده است و گاها نا آگاهی افراد به مفاد قانونی این روند را طولانی تر هم خواهد کرد.

 

مطابق قانون، مواد مخدر به دو دسته اصلی مواد مخدر طبیعی و مواد مخدر صنعتی تقسیم می شوند .قانون گذار برای مواد مخدر صنعتی مجازات های سنگین تری در نظر گرفته است به این علت که عوارض مصرف این مواد بسیار خطرناک تر خواهد بود . حتی این مجازات ها در موارد کاشت مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی، مصرف شخصی هر کدام از مواد مخدر در دسته های نامبرده شده و فروش آن ها چه به صورت خرده فروشی و یا در میزان زیاد می تواندد جرائم و تخلفات خاص خود را داشته باشد.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:18

وکیل حیطه  ملکی 

بهتر است قبل از هر چیز بدانیم دعوای ملکی چیست؟ دعاوی ملکی دسته ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به مسائل املاک مرتبط است. دعاوی ملکی گستره زیادی دارد و در بر گیرنده مسائل مختلفی است؛ همچون دعوای الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به دریافت صورت مجلس تفکیکی، خلع ید و تقسیم و افراز املاک مشاع و به علاوه دعاوی کیفری مثل مال غیر، جعل سند، ممانعت از حق، کلاهبرداری و تصرف عدوانی و که تمایم این موارد  در دسته دعاوی ملکی قرار می گیرند.

پرونده هایی که به املاک و اراضی مربوط می‌شوند، پرونده هایی حساس و تخصصی هستند و در مسیر پیگیری پرونده، این تجربه ودانش و تسلط به قوانین وکیل  می تواند روند پرونده را بسیار سرعت بخشد یا حتی به علت ناآگاهی آن روند را کندتر کند پس اگر ساکن استان اصفهان هستید  بهتر است با یک وکیل ملکی در اصفهان  قبل از هر اقدامی مشورت و روند اصولی کار را به او بسپارید. چه بسا بسیار ی از افراد کلاه بردار با ناآگاهی افراد در این زمینه سوءاستفاده های کلانی از افراد نمو ده اند و با اقدام دیر بهنگام افراد روند کاری پرونده بسیار کور شده است. حتی پیشنهاد ما به شما مشورت با وکیل حقوقی قبل از امضا هرگونه سند ملکی است تا با خیال راحت معاملات خودرا انجام دهید.

دعاوی ملکی طبق معیار های مختلفی تقسیم بندی می شوند. اما اساسی ترین و مهم‌ ترین این تقسیم بندی ها به شرح ذیل است: دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری،دعاوی ثبتی ملکی که خود این موارد هم شامل زیر مجموعات بی شماری خواهد بود. برای نوشتن شکایت قبل از هر چیز نوع شکایت مطرح می شود تا در دسته بندی درست خود قرار گیرد. وکیل موسسه حقوقی ما به عنوان وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان میتواند با بررسی دقیق مشکلات حقوقی شما راهکاری درست و قانونی را پیش روی شما قرار دهد. برای آن دسته از افرادی که بنا به هر دلیلی نمیتوانند وکیلی برای خود اختیار کنند امکانی را فراهم کرده است تا بتوانند امور حقوقی خود را به صورت حضوری، غیر حضوری، و مشاوره آنلاین دریافت کنند.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 135 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:14

وکیل  بستن قرارداد ها 

بهتر از قبل از هرچیز با خود قرارداد آشنا شویم. قرارداد یا عقد طبق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارت است از اینکه: یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد به امری نمایند و مورد قبول آنها قرار گیرد. طرف قرارداد ممکن است یک یا چند انسان (شخص حقیقی) یا شرکت ها و موسسات دولتی و غیر دولتی (شخص حقوقی) باشند. در تنظیم قرارداد با اشخاص حقیقی توجه به مسائلیاز جمله بلوغ، عقل و ممنوع المعامله نبودن فرد حائز اهمیت است همچنین ممکن است شخصی به نمایندگی و وکالت از سوی دیگری قرارداد را تنظیم کند، در این صورت باید برگه نمایندگی و وکالتنامه او و اعتبار آن را مورد بررسی قرار گیرد.
طبق ماده ۱۹۰ قانون مدنی برای صحت عقد، چهار شرط اساسی لازم است: ۱٫ قصد طرفین و رضای آنان؛ ۲٫ اهلیت طرفین؛ ۳٫ معلوم و معین بودن موضوع مورد معامله؛ ۴٫ مشروع بودن جهت معامله. هر گاه قرارداد یکی از این چهار شرط را نداشت، ممکن است عقد اساساً باطل باشد یا ممکن است غیرنافذ باشد، عقد غیرنافذ در حالت عدم نفوذ، مثل باطل است، ولی با تنفیذ بعد نافذ و صحیح می شود. به طور کلی نوشتن قراردادها، فارغ از موضوع خاص هر یک از آن ها تابع اصولی است که در دو بخش قابل ارائه می باشند. بخش نخست شامل موارد شکلی و نکات کاربردی که باید در کل قرارداد رعایت شوند، است که در بر گیرنده ظاهر قرارداد، فونت، اندازه متون، ادبیات حقوقی و سایر مواردی ازین قبیل می باشد.

اما بخش دوم آیین نگارش که تخصصی وارد ماهیت آن شده و شاکله اصلی قرارداد از آن نشأت می گیرد را شامل می شود. مواردی همچون موضوع و مبلغ قرارداد، تعهدات طرفین، خاتمه قرارداد، حل اختلافات و… .

با توجه به این موارد که بخش خیلی کوچکی از موارد مورد نظر در قراردادها می باد پس بهتر است قبل از نوشتن قرارداد یا حتی قبل از امضا کردن یک قرار داد با یک وکیل قرارداد مسلط به این امور حتما مشورت کنید اگر در اصفهان زندگی می کنید توصیه ما به شما مشورت و گرفتن راه کارهای اصولی و قانونی از یک وکیل قرارداد ها در اصفهان می باشد بهتر است سری به سایت اصفهان وکیل بزنید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:11

وکیل طلاق 

طلاق امری است که نباید به راحتی و ساده درمورد آن تصمیم گرفت و انتخاب کرد چون عواقب متعددی دارد. ولی در مواردی هم تصمیم در این مورد با آگاهی و از روی عقل گرفته می شود، چنین طلاقی باعث می شود شخص اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و روحیه بهتری نسب به قبل برای ادامه زندگی داشته باشد. در مقاله پیش رو قصد داریم تا با پدیده طلاق و عواملی که با استناد به آن می توان طلاق گرفت صحبت کنیم.

مشکلات و اختلافات جزئی که میان زوجین ایجاد می شود، به راحتی به دست خودشان قابل حل و کنترل است، ولی بهتر است در مسائل پیچیده تر از کمک یک مشاور استفاده کرد. اما امکان دارد اختلافات و مسائل میان زوجین به حدی برسد که دیگر توسط مشاور و توصیه های او نیز حل و فصل نشود، این جا جایی است که رابطه به مرحله‌ی آسیب زا رسیده و دیگر به نظر می رسد که تنها راه حل طلاق باشد. در عرف کشور ما طلاق وجهه بدی به خود گرفته و به زنان و مردان القا شده است که تا جای ممکن باید زندگی را حفظ کرد، در صورتی که ممکن است این تلاش همیشه سالم و کارساز نباشد. گاهی نیز این تصور غلط ایجاد می شود که با آوردن فرزند پایه های زندگی مستحکم تر شده و زندگی به ثبات می رسد، و به این ترتیب بچه ها را هم قربانی این امر می کنند. اما باید آموزش داده شود و آگاه سازی کرد که بعضی از روابط بهتر است به پایان برسد، به این دلیل که ادامه دادن آن رابطه یحتمل باعث ورود آسیب به زن و شوهر، فرزندان و اطرافیان خواهد شد

متاسفانه در زندگی هایی که دیگر تلاش برای بازسازی آن امکان پذیر نیست طلاق در ایران بسیار برای بانوان دارای موانعی است. یکی از موارد ۱۲ گانه شروط ضمن عقد که زوج امضا کرده و یا عسر و حرج خود را به دادگاه ثابت کند. طرح دادخواست طلاق از جانب زوجه امری است که پیچیدگی و بالا پایین های زیادی دارد که برای به نتیجه رسیدن و آگاهی یافتن از آن ها رجوع به وکیلی که به قوانین مربوطه مسلط بوده و تجربیات کافی داشته باشد بسیار ضروری است. پس اگر در اصفهان زندگی می کنید توصیه ما به شما مشورت و گرفتن راه کارهای اصولی و قانونی از یک وکیل طلاق در اصفهان می باشد بهتر است سری به سایت اصفهان وکیل بزنید. وکیلی که به تمامی قوانین طلاق مشرف باشد و با راهرکارهای اصولی انجام آن تسریع کند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:08

وکیل بصورت آنلاین 

امروزه با توجه به پیشرفت ورز به روز تکنولوژی نیاز به آنلاین بودن اکثر مشاغل بیشتر از قبل نیاز است. بخصوص دوران کرونا اهمیت انلاین کردن کارها را بیشتر از قبل نشان داد. چه بسا افرادی به دلیل مشغله زیاد یا حتی ناتوانی جسمانی و وجود مشکلات  زیاد رفت و آمد قادر نباشند برای مشکل خود به وکیل مراجعه کنند. در این جا است که وجود وکیل آنلاین می توان مشکلات این افراد حل کند. کلیه موارد و جلسات اعم از ارائه مشکل تا برطرف کردن آن و اعلام نتایج دادگاه از طریق آنلاین می تواند صورت گیرید. وجود وکیل آنلاین حتی برای افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند نیز می تواند بسیار سودمند باشد. خیلی از این افراد دارای شکایات و پرونده هایی هستند و بعد مسافت و  وجود شغل و زندگی در یک کشور دیگر به آن ها این امکان را نمی دهد مشکل خود را حل کنند در این جا است که وجود یک وکیل خوب آنلاین می تواند این سد را از جلوی پای این افراد به راحتی بردارد.  اما حتی به صورت آنلاین هم مهمترین گام جهت بررسی و حل مسائل حقوقی انتخاب یک وکیل خوب و کاربلد، جهت پیشبرد و رفع مشکل می باشد که نیاز به دقت و تحقیق کافی دارد . هر گونه خطا و اشتباه از سمت وکیل عواقب خوبی به دنبال نخواهد داشت و ممکن است این خطا نتیجه پرونده را علیه شما تغییر دهد. وکیل با تکیه بر دانش ، تبحر و تجربه در بیش از ده ها پرونده کیفری ، حقوقی و خانواده و ... با ارائه خدمات مشاوره ای آنلاین به مسائل حقوقی رسیدگی خواهد کرد. لازم به ذکر است موسسه حقوقی ما قبل از هر اقدامی جهت پیشبرد پرونده های مراجعین ارزیابی اولیه حقوقی را با دقت و کاملا هوشمندانه و با درنظر گرفتن تمامی جوانب و تجارب وکیل در زمینه مورد نظر بررسی خواهد کرد و در کمال صداقت امکان انجام و یا عدم انجام وکالت پرونده را در ابتدای کار و بدون هدر دادن زمان و هزینه به شما اعلام خواهد کرد. پس اگر نیاز به وکیل آنلاین در اصفهان داشتید می توانید از تمامی خدمات ما بهره مند شوید.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 144 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:05

مشاوره ی حقوقی 

قطعا یک وکیل دادگستری به تنهایی نمی‌ تواند در تمام حوزه‌های حقوقی همچون کیفری، حقوق کار، حقوق مالیاتی، حقوق بانکی، بازار بورس و سرمایه، حقوق حمل و نقل، اراضی و املاک، پیمانکاری دولتی و خصوصی، دعاوی تجاری، دعاوی بین المللی، قراردادهای بین المللی، حقوق مالکیت فکری، امور مربوط به بیمه، حقوق محیط زیست، حقوق پزشکی، حقوق ورزشی، صادرات و واردات، گمرک، تامین منابع مالی یا فاینانس و نظرات تخصصی ارائه دهد. پس در این مواقع  نیاز به یک مشاور حقوقی  داریم.

این فرد دارای شخصیت حقوقی است و با تشکیل گروه ها و کمیسیون های تخصصی و با بهره گیری از افراد صاحب نظر و متخصص در این گروه ها و با تکیه بر خرد جمعی می تواند در رفع پیچیده ترین مشکلات حقوقی اظهار نظر کند . بهتر است بدانید، یک موسسه حقوقی  به طور کامل مستقل و متمایز از دیگر مشاغل حقوقی می باشد، در این موسسه درسته که شغل وکلا یکی است و از ابزارهای قانونی یکسانی حتی استفاده می کنند با این حال روش هر کدام در استفاده از این ابزارهای قانونی کاملا متفاوت است و همین تفاوت آن ها را از هم متمایز و جدا کرده است. در موسسه حقوقی وکیل به عنوان یک کاسب رفتار نمی کند و نباید تنها هدف او دریافت حق الوکاله باشد، البته درست است که این شغل منبعی است برای درآمد وی اما باید علاوه بر آن بروی حق و حقوق موکلین خود نیز تمرکز نماید. اگر در اصفهان سکونت دارید و به دنبال یک اورژانس وکالت  خوب با یک مشاور حقوقی در اصفهان می گردید که تمرکز خود را بر روی پرونده شما گذاشته و تمام تلاش خود را در جهت نیل به حق بکار ببرد بهتر است با ما آشنا شوید.

خدماتی که یک مشاوره حقوقی ارائه می دهند عبارتند از: فعالیت در زمینه حقوق خانواده (طلاق، نفقه، مهریهف فرزند خواندگی، فسخ نکاح، استرداد جهزیه و .....) ، وصول مطالبات، مشاوره کیفری و دیگر خدماتی مانند : تهیه و تنظیم کلیه قراردادهای داخلی و بین المللی، مشاوره دادن در مراحل مختلف انعقاد قرارداد از جمله مراحل : مذاکره ، انعقاد،  پاسخگویی به سئوالات حقوقی از طریق تلفن ، ایمیل و نامه،  تهیه و تنظیم انواع اسنادی همچون وصیت نامه ، تقسیم نامه و ترکه نامه و مواردی دیگر

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:00

وکالت معتبر

 

همیشه داشتن یک مشاور حقوقی یا وکیل خوب می تواند بسیار کارآمد باشد. آن هم به این دلیل که این افراد اگر در کار خود حرفه ای و خوب باشند. به دلیل دانستن تمامی ریز و کارهای مفاد قانونی و با تجربه بسیار شان در پرونده های قضایی بسیاری که داشته اند باعث می شوند هم روند دادگاه بسیار درست و اصولی پیش رود و هم به سرعت. در بسیاری موارد نداشتن آگاهی افراد به مفاد قانونی حتی باعث می شود روند دادگاه تا یک جایی

پیش رود اما بعد به دلیل ناآگاهی و درست عمل نکردن این روال به بن بست خورده و دوباره مسیر را باید از جایی دیگر شروع کرد. قطعا خود روند دادگاه ها بسیار طولانی است. این طولانی بودن به دلیل شلوغ بودن و پیچیده بودن رسیدگی به یکسری از پرونده ها می باشد. بخصوص در شهرهای شلوغ و پرجمعیت به دلیل بالا بودن تعداد افراد مراجعه کننده به دادگاه قطعا زیاد خواهد بود در شهری مثل اصفهان علاوه بر خود شهر یکسری از پرونده ها هم از شهرهای اطراف به این قسمت منتقل می شوند که علت آن وجود یکی از شاکی ها یا حتی مورد جرم یا ملک در این بخش می باشد. با توجه به این موارد اهمیت و لزوم یک وکیل خوب در اصفهان هم به دلیل شلوغی دادگاه و روند کند آن ها در رسیدگی به شکایات و هم به دلیل آگاهی این وکیل خوب و با تجربه نسبت به روند کامل دادگاه و موارد و مفاد قانونی باعث می شوند وقت و هزینه شما به هدر نرفته و روال درست و اصولی تری را بتوانید در پیش داشته و به حق قانونی و شرعی خود برسید. هر گونه خطا و اشتباه از سمت وکیل عواقب خوبی به دنبال نخواهد داشت و ممکن است این خطا نتیجه پرونده را علیه شما تغییر دهد. اگر به دنبال مشاوره حقوقی تخصصی هستید ، موسسه وکالتی در اصفهان خدمات مشاوره حضوری و غیر حضوری (تلفنی) با امکان رزرو نوبت به صورت آنلاین از سامانه دریافت نوبت مشاوره را برای رفاه حال مراجعین عزیز فراهم کرده است تا به راحتی از بهترین خدمات وکالتی مورد نیاز خود در کنار بهترین وکیل اصفهان بهره مند شوید .

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:57

 وکیل حرفه ای

همیشه همه افراد در هر کاری به دنبال بهترین آن شغل هستند اما چرا؟ علت بسیاری از این افراد وقتی با این سوال مواجه می شوند یکی از پاسخ های زیر است. کاربلد بودن، حرفه ای و سرعت بالای کار، خیال راحت از سپردن کار. تمامی این موارد  واقعا درست و بجا هستند. حتی در برخی از مشاغل وجود دو مورد از این آیتم ها ضروری است و در برخی وجود یکی از موارد هم کارگشا خواهد بود. اما در یکسری زا مشاغل وجود هر سه مورد بسیار ضروری است و هرسه ی این موارد بهم گره خورده اند. یکی از این مشاغل وکالت است. داشتن یک وکیل خوب و عالی که کاربلد، حرفه ای و سرعت بالایی در نطق و پردازش مفاد قانونی و ارائه  ی بهترین آن ها باشد می تواند نتیجه صادر شده برای حکم یک پرونده را تغییر به نفع شما برگرداند. همانطور که ناشی بودن آن یک پرونده سهل و راحت که چه بسا به نفع شما است را با روندهای طولانی تر و پیچیده تر همراه کند و مشکلی در مشکلات شما ایجاد و در کنار همه موارد وقت شما که از دست رفته به حساب می آید کلیه هزینه های شماهم از بین خواهد رفت. بخصوص در شهرهای بزرگی مثل اصفهان که به دلیل تعداد جمعیت قطعا مراجعان دادگاه های ان نیز بیشتر خواهد بود. پس در این این جا اگر شما به دنبال بهترین وکیل در اصفهان  باشید کار بسیار درست و منطقی انجام داده اید، چرا که در وقت و هزینه های پیش روی دادگاه خود صرفه جویی کرده اید.

مهمترین گام جهت بررسی و حل مسائل حقوقی انتخاب بهترین وکیل، جهت پیشبرد و رفع مشکل می باشد که نیاز به دقت و تحقیق کافی دارد . هر گونه خطا و اشتباه از سمت وکیل عواقب خوبی به دنبال نخواهد داشت و ممکن است این خطا نتیجه پرونده را علیه شما تغییر دهد. لازم به ذکر است دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی با توجه به پیچیدگی و گستردگی قوانین اتفاقی نیست و مستلزم بهره مندی از تجربیات وکیل و فردی آگاه به امور حقوقی و قواعد و مقررات می باشد تا از تضییع حق و حقوق شما جلوگیری شود. بسیاری از افراد حتی شما ممکن است در زندگی روزمره خود با مسائل حقوقی برخورد داشته باشید که نیازمند آگاهی و انجام روال حقوقی داشته باشد ، بدون شک مشاوره با وکیلی خبره در این زمینه را احساس خواهید کرد در غیر اینصورت هرگونه اقدام بدون اگاهی نتایج جبران ناپذيری را برای شما در پی خواهد داشت.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:54

وکیل

پیدا کردن وکیل در اصفهان آن هم فردی با چندین سال سابقه درخشان در وکالت و انجام امور پرونده های حقوقی کار ساده ای نیست. یکی از معتبرترین موسسات حقوقی جهت ارائه خدمات حقوقی اعم از مشاوره حقوقی و پذیرش وکالت در کلیه دعاوی کیفری ، حقوقی، خانواده، قراردادها، ثبتی ، مالیاتی ، تعزیرات و بیمه مجموعه اصفهان وکیل  می باشد و تا بحال موفقیت های متعددی را در پرونده های قضایی مختلف کسب کرده است، موفقیت در پرونده های بسیار و رضایت مراجعین ما خود گویایی این واقعیت است. . موسسه وکالتی ما با مدیریت و نظارت یکی از بهترین وکلا در اصفهان با تلاشی بی وقفه با ارائه خدمات نوین مشاوره حقوقی تا دستیابی به موفقیت در پرونده تان مطابق با موازین قانونی شما را یاری خواهد کرد . لازم به ذکر است دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی با توجه به پیچیدگی و گستردگی قوانین اتفاقی نیست و مستلزم بهره مندی از تجربیات وکیل و فردی آگاه به امور حقوقی و قواعد و مقررات می باشد تا از تضییع حق و حقوق شما جلوگیری شود.

برای بررسی و ارزیابی دقیق تر و همچنین اطمینان خاطر خود نسبت به تسلط وکیل به امور قانونی پیشنهاد موسسه حقوقی در اصفهان استفاده از جلسات مشاوره حضوری است چرا که به این صورت امکان تحلیل پرونده شما با دقت نظر بالاتر و کامل تر فراهم می باشد، همچنین در این جلسات شما با ملاقات حضوری یا غیر حضوری اطمینان خاطر بیشتری نسبت به وکیل خود پیدا خواهید کرد این که این فرد چه برنامه  و طرحی برای روند کاری شما در نظر دارد و تسلط آن در تحلیل و ارزیابی وارد پرونده زمانی که با آن مواجه می شود به چه صورتی است. ما  برای رفاه حال آن دسته از افرادی که به دلیل مسافت زیاد و یا فوریت در مسئله حقوقی و یا حتی شریط فیزیکی امکان مشاوره حضوری را ندارند ، شرایط مشاوره آنلاین و غیر حضوری  را فراهم کرده ایمف تا شما در هر شرایطی با خیال راحت یتوانید به مسائل حقوقی خود برسید و حقوق خود را به صورت قانونی و شرعی دریافت کنید. بی عدالتی های وارد شده به خود را به ما

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 126 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:51

وکیل خانواده 

حقوق خانواده شاخه ای از حقوق مدنی است که به مقررات و قواعد شکل گیری، تداوم و انحلال خانواده می پردازد. حقوق خانواده روابطی مثل ازدواج، طلاق، فسخ نکاح و مسائل مالی مربوط به آن ها را پوشش می دهد و می توان گفت هر مشکل یا اختلافی که به کانون خانواده مربوط است. خانواده به هرشکلی که باشد دارای قوانینی است که اغلب افراد از آن اگاه نیستند به همین دلیل هنگام بروز مشکلات با سردرگمی مواجه می شوند و نیاز به وکیل خانواده دارند. چه بسا اگر این افراد در هنگام ازدواج یا قبل از آن با این موارد آشنا می شدند امروزه ما شاهد بسیاری از مشکلات و مراجعات به دادگاه نبودیم. لازم است که مسئولین و یا حتی خود افراد علاوه بر کسب دانش در زمینه ارتباطات فردی در زمینه مفاد و قوانین بخصوص مواردی که در ضمن عقد آن ها را در دفترخانه امضا می کنند با آگاهی ازدواح کنند و جلسات آموزشی قبل از ازدواح برای این افراد در نظر گرفته شود. در درجه اول این شاخه از علم حقوق همواره سعی دارد تا به بهبود کنش های اجتماعی و تقویت ارزش های اخلاقی در خانواده ها کمک کند اما در برخی از موارد اخلاق جوابگوی نظم بخشیدن به روابط اجتماعی نیست و در بسیار یموارد به دلیل اقدام دیر بهنگام و نادرست افراد و از بین رفتن حرمت ها دیگر جای برای اصلاح نیست و باید ضمانت اجرای حقوقی وارد عرصه شوند و اقدام به حمایت از اصول اخلاقی از طریق وضع قوانین و مقررات و اجرای آن ها بوسیله ضمانت اجرای قانونی نمایند. که در اینجا حقوق خانواده به معنای خاص خود پا به عرصه وجود می گذارد. در شهرهای بزرگ وجود این پرونده ها در دادگاه بسیار زیاد است و این روند بسیار کندتر پیش میرود پس شما نیاز به فردی باتجربه و آگاه در این زمینه خواهید داشت. اگر در شهر اصفهان ساکن هستید ما به شما مشورت با یک وکیل خانواده در اصفهان را توصیه می کنیم. کسی که تخصص اش در این زمینه بوده و بهتمام ریزه کاری های این کار کاملا واقف است.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:49

وکیل کیفری

طبق تعریف موجود دعاوی کیفری که شاخه ای از حقوق جزا می باشد مشمول تمام جرایم و مجازات ها و قوانین جزایی می باشد . دعاوی کیفری با جرم و مجرم و مسئولیت کیفری در ارتباط می باشد .جرم به هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل گفته می شود که در قانون جرم نگاری شده و برای آن مجازات تعیین شده است . مجرم به هر شخص حقیقی یا حقوقی گفته می شود که مرتکب عمل مجرمانه شده است و در محکمه انتساب عمل مجرمانه به مرتکب احراز شده . مسئولیت کیفری به استحقاق مرتکب جرم به تحمل نمودن مجازات گفته می شود .  به طور کلی جرائم انواع مختلفی دارند اما طبق یک دسته بندی می توان جرایم را به جرایم قابل گذشت و غیر قابل گذشت تقسیم کرد . جرایم قابل گذشت ، جرایمی هستند که در آن قانون گذار با رعایت مصالح اجتماعی یا خانوادگی جنبه خصوصی آن ها بر جنبه ی عمومیشان برتر است و با شکایت شاکی تعقیب متهم صورت می گیرد و اگر متهم از تعقیب صرف نظر نماید تعقیب متوقف می شود . ولی در جرایم غیر قابل گذشت ، شکایت یا گذشت شاکی تاثیری در تعقیب ندارد .

انواع دعاوی کیفری عبارتند از : کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، جعل ، سرقت و رسیدگی به این جرائم در دادگاه  انقلاب اسلامی مکانی که این جرم رخ داده است صورت می گیرد. به طور کلی دادگاه های کیفری به پنج دسته تقسیم می شوند ، دادگاه های کیفری یک ، دادگاه های کیفری دو ، دادگاه انقلاب ، دادگاه اطفال و نوجوانان و دادگاه های نظامی .  که با توجه به اسم آن ها هر کدام از دادگاه های کیفری به جرایم خاصی خودشان اختصاص داده شده اند . به دلیل کلان بودن شهر اصفهان و زیاد بودن پرونده های موجود قطعا فرد نیاز به یک وکیل کیفری در اصفهان خواهد داشت تا به کلیه موارد پیش آمده در پرونده مسلط باشد.

 

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:13

وکیل پایه یک 

معمولا افراد بعد از گذراندن دوران تحصیلات در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های حقوق، فقه یا مبانی حقوق اسلامی در یک آزمون  تحت عنوان آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یکبار برگزار می شود شرکت می کنند و بعد از کسب حد نمره مرود نظر اعلام شده به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته می شوند. این کارآموزان یک دوره 18 ماهه را زیر نظر فردی که خود دارای مدارک معتبر باشد می گذرانند. بعد از این مدت فرد در یک آزمون که هم مراحل کتبی و هم شفاهی دارد شرکت کرده و اگر این مرحله را با موفقیت سپری کنند می تواند در مرحله تحلیف شرکت کرده در این مراسم بعد از تشریفات و اعلام سوگند از طرف فرد او را به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری اعلام خواهند کرد.

برای اینکه از صحت ادعای فرد به عنوان وکیل بودن آگاه شوید می توانید به کانون وکلای موجود در هر شهر مراجعه کنید. برای مثال اگر به دنبال وکیل پایه یک در اصفهان هستید کافی است سری به کانون وکلای این شهر زده و از مسئول مربوطه بخواهید اسم فرد مورد نظرتان در لیست جستجوی کند. تمامی افراد بعد از گزراندن مراحل که قبلا به آن اشاره شد اسمشان در سیستم این مجموعه ثبت خواهد شد و قابل رد یابی و شناسایی خواهد بود . کلیه موارد شکایات و تخلفات صورت گرفته از آن حتی برای لغو پروانه وکالت آن ها نیز زیر نظر این مجموعه انجام خواهد گرفت.

البته در نظر داشته باشید در یکسری از موارد فرد هنوز این مراحل را طی نکرده است اما برای مورد قضایی که برای  بستگانش پیش آمده خواهان شرکت در جلسات دادگاه و رسیدگی به پرونده است در این مورد فرد خارج از چرخه و آزمون های سخت به کانون وکلای دادگستر مورد نظر که دادگاه قرار است در آن برگزار شود مراجعه کرده و با ارائه مدارک  مورد نظر و پرداخت مبلغ تعیین شده فقط برای همان مورد خاص پروانه وکالت دریافت کند به این فرد وکیل اتفاقی گفته می شود.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:13

وکیل جرائم اینترنتی 

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و با دیجیتالی شدن زندگی ، دسترسی بسیاری از افراد به اینترنت و فضای مجازی بسیار زیاد شده که همین امر باعث به وجود آمدن انواع تخلفات اینترنتی گردیده است و منجر به آزار و اذیت و جرم و جنایت در فضای مجازی می‌شود و کلا به مجموعه اقداماتی که باعث آزار و نادیده گرفتن حقوق دیگران شده و خارج از خطوط قوانین انجام شود، تخلف می‌گویند و چنانچه این تخلفات از طریق اینترنت رخ داده باشد، به این اقدامات تخلف و جرم در اینترنت گفته می‌شود که انواع مختلفی داشته و به روش‌های گوناگون انجام می‌گیرد. بعضی از این تخلفات جنبه امنیتی و سیاسی داشته و باعث ایجاد اختلال در امور مهم کشوری می‌شود که از مهمترین آن‌ها میتوان به جاسوسی، انتشار اطلاعات سیاسی، حملات ویروسی و سایبری، هک سیستم‌های بانکی و غیره اشاره کرد.

با وجود همه مزایا، افرادی نیز وجود دارند که جهت سودجویی و سوء استفاده از دیگران دست به اقداماتی زده که به اصطلاح به آنها جرایم اینترنتی گفته می‌شود.این اقدامات اشکال مختلفی داشته که از جمله مهمترین آن‌ها آزار و اذیت، توهین، افترا، مزاحمت، انتشارات اطلاعات، کلاهبرداری، نقض قوانین کپی رایت و غیره می‌باشند. قدیمی ترین تخلف از طریق اینترنت، ایجاد مزاحمت و آزار و اذیت در میان نوجوانان و جوانان بوده که افراد بسیار زیادی از جمله دختران را درگیر کرده است.

نوع دیگری از جرایم اینترنتی با استفاده از روش‌های خاص انجام میشوند و هدف آن بدست آوردن اطلاعات خصوصی و مالی است که از طریق اینترنت و به وسیله رایانه و از طریق نرم افزار،  انجام این حملات میتواند سامانه‌های امنیتی را مختل کرده و باعث ایجاد دسترسی به اطلاعات مهم می‌گردد. یکی از جدیدترین روش ها ی جاسوسی از طریق اینترنت است که نوعی تخلفات اینترنتی محسوب می‌شود.

با جهانی شدن اینترنت و رایانه‌ها، اولین گام توسط متخلفین در فضای مجازی هک اطلاعات و سیستم‌های رایانه‌ای بوده که از طریق انجام برنامه نویسی جهت بدست آوردن اطلاعات مختلف و یا ایجاد اختلال صورت می گیرد.در سال‌های اخیر شرکت‌های مختلف سعی در استخدام گروهی از برنامه نویسان حرفه‌ای جهت مقابله با هکرهای متخلف کرده تا بتوانند از اطلاعات و سیستم‌های رایانه‌ای خود حفاظت نمایند.

وجود این جرائم در حد زیاد و موارد شکایات زیادی که از طریق افراد به نیروهای انتظامی ارائه می شود. بخصوص در کلان شهرهایی مثل اصفهان مراجع قانونی را بر آن داشت است که وکیل جرائم اینترنتی در اصفهان و دیگر کلان شهرها به طور اختصاصی وجود دارشته باشد تا به این شکایات و روند رسیدگی به پرونده های موجود رسیدگی کند.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 146 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:05

وکیل جرائم منافی عفت 

قانون گذار در قوانین کشور ما از جرایم منافی عفت تعریف دقیقی ارائه نداده و حتی برای شناخت چنین جرایمی هیچ گونه ضابطه و معیار خاص قانونی ارائه نداده است تا بتوان از این طریق این جرایم را شناسایی کرد و حتی در این جرایم عناصر تشکیل دهنده آنان مشخص نیست و قانون گذار به جای تعریف و مشخص نمودن مصادیق جرایم منافی عفت مصادقی را تعیین نموده تا تعریف این جرایم مشخص شود که این روش تعریف به مصداق خوانده می شود که می بایست علاوه بر اینکه به تعریف کلی می پردازد به صورت جامع و مانع عنوان گردد تا بتوان از این مصادیق کاربرد فراوان برد.

مهم ترین و اصولی ترین عملی که می بایست دادگاه در راس کارهای خود پس از گرفتن مجرم قرار دهند کشف جرم ارتکابی وی است این عمل بسیار مهم و اصولی تلقی می گردد چرا که هرچه از راه های قانونی و اصولی صورت بپذیرد هم احقاق حق نسبت به مجرم صورت می پذیرد و هم نسبت به قربانیان و علاوه بر مسئله احقاق حق تاثیر مجازات در سطح جامعه از بین نخواهد رفت چون همانگونه که می دانم هدف از اعمال مجازات توسط حکومت ها علاوه بر حق خواهی قربانیان، تربیت و اصلاح و پیشگیری از مجرم شدن سایر افراد جامعه نیز می باشد.

با توجه به صحبتی که با یک وکیل جرایم منافی عفت در اصفهان  اخیرا داشته ام ، کشف جرم مجرمین از مهم ترین مراحلی است که می بایست بدان پرداخت و این در حالی است که بسیاری از جرایم به دلایلی همچون ارتباط آنان با آبروی انسان ها معمولاً مخفی می ماند و همین مخفی کردن انسان ها از سایرین اثبات این جرایم  عملاً بسیار سخت کرده و همین  عوامل ذکر گشته نیز منجر گشته است که در اسلام و شرع مقدس ما حساسیت بیشتری نسبت به این جرایم اعمال شود هرچند بسیاری از صاحب نظران معتقد اند محدود کردن راه های اثباتی چنین جرایمی از سوی شارع مقدس تنها به علت عدم اثبات و پیگیری چنین جرایمی می باشد چرا که با عدم اثبات از توسعه فساد و فحشا جلوگیری نموده و با اثبات چنین جرایمی نسبت به حدود الهی گستاخی می نمایم.

مطلب ازاد...
ما را در سایت مطلب ازاد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Ehsan Zamani seonilo بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:02

لینک دوستان

خبرنامه